Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв
Факультет було створено 1928 року. На факультеті здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти за спеціальностями:
012 Дошкільна освіта (освітніх ступенів бакалавр, магістр)
013 Початкова освіта ((освітніх ступенів бакалавр, магістр)
014 Середня освіта (Музичне мистецтво) (освітніх ступенів бакалавр, магістр)
023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація (освітнього ступеня бакалавр)
025 Музичне мистецтво (освітніх ступенів бакалавр, магістр)
028 Менеджмент соціокультурної діяльності (освітніх ступенів бакалавр, магістр)
На денному відділенні навчається понад 400, а на заочній формі навчання – близько 300 студентів. За час свого існування факультет підготував близько 8000 учителів початкових класів і вихователів дошкільних навчальних закладів. Серед педагогів початкової школи, що сьогодні працюють на Чернігівщині, 90% - випускники нашого факультету.
У складі викладачів трьох факультетських кафедр є професори, доценти, доктори та кандидати наук, члени Національних спілок письменників і художників України, 7 відмінників освіти України. На факультеті регулярно проводяться Всеукраїнські, обласні та регіональні науково-методичні конференції з проблем початкової освіти. За останні три роки викладачі та студенти опублікували 500 наукових робіт, серед яких є підручники з грифом Міністерства освіти і науки України, монографії, навчально-методичні посібники, статті у фахових виданнях.

Стрілець Світлана Іванівна
Доктор педагогічних наук, професор.
Закінчила Чернігівський державний педагогічний інститут імені Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Математика і фізика».
У 2003 році отримала науковий ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки». Тема кандидатської дисертації: «Проблеми шкільної математичної освіти у педагогічній спадщині К. Ф. Лебединцева (1878-1925)». У 2005 році отримала вчене звання доцента.
У 2013 році Стрілець С.І. отримала науковий ступінь доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти». Тема докторської дисертації: «Теоретико-методичні основи фахової підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій». У 2014 році отримала вчене звання професора.
Коло наукових інтересів – інновації у вищій педагогічній освіті.
Основні публікації за останній період:
1. Стрілець С.І. Інноваційні педагогічні технології у вищій школі. Навчально-методичний посібник. Чернігів: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2012. 200 с.
2. Стрілець С.І. Методика викладання математики в початкових класах у таблицях і схемах. Навчально-методичний посібник. Чернігів: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2012. 104 с.
3. Підготовка вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій: Монографія. Чернігів, 2012. 380 с.
4. Стрілець С. І. Інновації у вищій педагогічній освіті: теорія і практика: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Чернігів: ФОП Лозовий В. М., 2013. 508 с.
5. Стрілець С. І. Інновації у вищій педагогічній освіті: теорія і практика: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів [2-ге вид., допов. і переробл.]. Чернігів: ФОП Лозовий В. М., 2015.544 с (Гриф МОН № 1/11-16915 від 24.10.2014).
6. Стрілець С. І., Запорожченко Т. П. Основи роботи в середовищі Moodle. Навчальний посібник. Чернігів: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2015. 60 с.
7. Стрілець С. І., Запорожченко Т. П. Формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій: монографія. Чернігів: ФОП Лозовий В. М., 2019. 204 с.
8. Lukash O., Miroshnyk I., Yakovenko O., Strilets S. The vegetation of the cretaceous outcrops of Novgorod-Siverskyi Polesie loess “islands” (Ukraine) and the new locality of Gentiana cruciate L. Ecological Questions. 30 (2019) 1. – pp.21-33.
9. Miroshnyk I., Strilets S. The typology of health-saving educational technologies in primary school. Natural Resources of Border Areas under a Changing Climate. The 3rd International Scientific Conference: the program, abstracts (Ukraine, Chernihiv, September 24-27, 2019). Chernihiv: Desna Polygraph Publishing House. 2019. – p.88.
Стрілецька Наталія Михайлівна
Заступник декана з навчальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент.
Закінчила Чернігівський державний педагогічний інститут імені Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Фізика, математика, інформатика та обчислювальна техніка» (1997 р.).
У 2011 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Діяльність Київського фізико-математичного товариства з розвитку шкільної математичної освіти у кінці ХІХ - на початку ХХ століття» зі спеціальності 13.00.01 – «Загальна педагогіка та історія педагогіки».
У 2015 році отримала вчене звання доцента кафедри дошкільної та початкової освіти.
Стаж науково-педагогічної роботи – 22 роки
Коло наукових інтересів:
- сучасні інформаційні технології навчання;
- історія методики шкільної математики;
- математика;
- методика навчання інформатики у початковій школі.
Викладає дисципліни: «Математика», «Методика навчання Інформатичної освітньої галузі», «Інформаційно-комунікаційні технології», «Сучасні інформаційні технології в освіті і науці», «Сучасні інформаційні технології навчання», «Комп’ютерні технології у роботі з дітьми», «Актуальні питання методики навчання інформатики у початковій школі». Має більше 40 наукових та навчально-методичних праць.
Основні публікації за останній період:
1. Стрілецька Н.М. Діяльність фізико-математичного товариства з розвитку шкільної математичної освіти у кінці XIX – на початку XX ст.: [текст]: монографія; [ред. І.В. Зайченко]. Чернігів, 2012. 296 с.
2. Стрілецька Н.М., Стрілець С.І. Методичні рекомендації щодо підготовки уроку математики. Зміст та навчально-методичне забезпечення педагогічної практики: Навчально-методичний посібник для студентів спеціальності «Початкова освіта». Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2012. С.74–102.
3. Стрілецька Н.М. Методика навчання інформатики (у початковій школі). Навчально-методичний посібник. Чернігів: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2014.
240 с.
4. Стрелецкая Н. М. Активизация учебно-познавательной деятельности студентов при изучении темы «Типичные арифметические задачи». Педагогическое мастерство: материалы IV междунар. науч. конф. (г. Москва, февраль 2014 г.). М.: Буки-Веди, 2014. С. 250-255.
5. Стрілецька Н.М. Аналіз методичних підходів до викладання теми «Алгоритми та виконавці» у курсі «Сходинки до інформатики». Комп’ютер у школі та сім’ї. Київ, 2015 №1. С. 15-23.
6. Стрілецька Н.М., Стрілець C.І. Розвиток природничо-математичної та технологічної компетентностей дітей у системі національно-пратріотичного виховання: регіональний експеримент. Рідна школа, ¬2017. №1-2. С.41-47.
7. Стрілецька Н.М. Формування логічних умінь молодших школярів у початковому курсі інформатики. Комп’ютер у школі та сім’ї, 2018. № 1. С.11-19.
8. Стрілецька Н.М., Ільченко О.О. Освітні технології формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів на уроках інформатики: теоретичний аспект. Молодий вчений. №2.1. (54.1), лютий 2018. С.140-144.
9. Стрілецька Н.М., Стрілець С.І., Лимар Ю.М., Освітньо-професійна програма. Початкова освіта та інформатика першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 «Початкова освіта» галузі знань 01 Освіта. Кваліфікація Бакалавр початкової освіти. Вчитель початкової школи : навчально-методичне видання. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2018. 36 с.
10. Стрілецька Н.М., Лаврінчук Ю.В., Петренко Н.П. З любов’ю до України. (Малюємо в Paint, TuxPaint, Paint.net, Oooo4kids Draw). Робочі аркуші: Навч. Посібник. Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2018. 95 с.
11. Стрілецька Н.М., Лаврінчук Ю.О., Петренко Н.П. Лепбук «Я і цифрові пристрої». Розробка та використання: Навч.-методичний посібник. Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, 2019. 60 с.
12. Наталия Стрелецкая, Виктория Коваль. Развитие творческой личности будущего учителя начальной школы: технологический подход. / Instytucjonalne uwarunkowania inkluzji społecznej, Synergia działań. Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w.Sledccah. Sledlce, 2019. С. 235-252.

Власова Олена Бориславівна
Заступник декана з виховної роботи, викладач кафедри мистецьких дисциплін.
Закінчила Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя (1994 р.).
Сфера наукових інтересів: музична педагогіка, музичне виховання, організація музично-дозвіллєвої діяльності в загальноосвітній школі, музичне виховання дітей дошкільного віку.
Викладає навчальні дисципліни: Організація музично-дозвіллєвої діяльності учнів загальноосвітньої школи, Методика організації музично-виховних заходів, Теорія і методика музичного виховання в ЗДО, Методика організації музично-театралізованої діяльності у ЗДО, Методика організації та проведення дитячих свят.
Автор понад 15 наукових статей.
Нагороди та відзнаки: грамоти та подяки ЧНПУ ім. Т.Г. Шевченка.

Апанасенко Катерина Володимирівна
Диспетчер факультету.
Стаж роботи 16 років.
Закінчила Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка.

Івахненко Олена Олегівна
Cтарший лаборант кафедри мистецьких дисциплін.
Стаж роботи 15 років.
Закінчила факультет початкового навчання Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка.

Франчук Ірина Іванівна
Методист факультету.
Стаж роботи – 39 років.
Закінчила факультет початкового навчання Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка.
2023-2024 І семестр Тимчасовий розклад (2-4 курси)
https://us04web.zoom.us/j/74828025636?pwd=tgatkGELO4GfPgosg2wtAr47zJbFTO.1
РЕЙТИНГОВИЙ СПИСОК СТУДЕНТІВ денної форми навчання за державним замовленням за підсумками літньої заліково-екзаменаційної сесіїї 2022 – 2023 н.р.
Розклад підсумкової атестації бакалаврів 2022-2023 н.р. (денна форма навчання)
Розклад літньої заліково-екзаменаційної сесії 2022-2023 н.р.
Постійний розклад, ІІ семестр, 2022-2023 н.р.
Програма Комплексного кваліфікаційного екзамену спеціальність Початкова освіта ОС магістр 2022
Розклад атестації магістрантів 2022-2023 рр.
Зимова заліково-екзаменаційна сесія 2022-2023 н.р.
Розклад сесії І семестр 2022-2023 н.р. магістри
Постійний розклад І семестр 2022 - 2023 н.р.
Тимчасовий розклад І семестр 2022-2023 н.р.
Літня залікова сесія 2021 - 2022 рр.
Розклад зимової заліково-екзаменаційної сесії (І-ІV курси та І курс магістратури) 2021-2022 н.р.
Розклад заліково-екзаменаційної сесії (магістратура ІІ року навчання) 2021-2022 рр.
Розклад атестації магістрантів 2021-2022 рр.
Постійний розклад 1 семестр 2021-2022 н.р.
Наскрізна програма практики 012 Дошкільна освіта (магістр)
Тимчасовий розклад І семестр 2021-2022 н.р. (01.09-17.09.2021)
Розклад підсумкової атестації бакалаврів 2020-2021 н.р.
Розклад літньої заліково-екзаменаційної сесії 2020-2021 рр.
Тематика курсових робіт для студентів спеціальності 013 Початкова освіта 2021 р.
Методичні рекомендації до написання курсових робіт (ОП Початкова освіта)
Тематика курсових робіт для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта 2021
Постійний розклад (з правками) ІІ семестр 2020/2021 рр.
Розклад зимової заліково-екзаменаційної сесії (І-ІV курси та І курс магістратури) 2020-2021 рр.
Розклад підсумкової атестації магістрантів 2020-2021 рр.
Розклад заліково-екзаменаційної сесії ( магістратура ІІ року навчання) 2020-2021 рр.
Постійний розклад 1 семестр 2020-2021р.
Інструкція з безпеки життєдіальності задля запобігання поширенню COVID-19
Тимчасовий розклад 2020 (6 курс)
Тимчасовий розклад 2020 (4 курс)
Тимчасовий розклад 2020 (3 курс)
Тимчасовий розклад 2020 (2 курс)
Розклад сесії ІІ семестр 2019-2020 (1 курс)
Розклад сесії ІІ семестр 2019-2020 (2 курс)
Розклад сесії ІІ семестр 2019-2020 (3 курс)
Розклад сесії ІІ семестр 2019-2020 (4 курс)
Розклад сесії ІІ семестр 2019-2020 (5 курс)
Розклад занять літньої сесії студентів 33,51,53 груп 2022-2023 н. р.
Розклад підсумкової атестації бакалаврів 2022-2023 н.р. (заочна форма навчання)
Розклад занять літньої сесії студентів 11,13,21,23 груп 2022-2023 н. р.
Розклад зазанять літньої сесії студентів 41, 43 груп 2022-2023 н.р.
Програма Комплексного кваліфікаційного екзамену спеціальність Початкова освіта ОС магістр 2022
Розклад атестації магістрантів 2022-2023 рр.
Розклад занять зимової сесії 2022-2023 н. р. 3, 4 курси (33, 41, 43 групи)
Розклад занять зимової сесії 2022-2023 І курс (групи 11,13, 51, 53)
Розклад занять зимової сесії 2022-2023 ІІ курс (групи 21, 23)
Розклад занять зимової сесії 2022-2023 61,63 групи (магістратура)
Розклад заліково-екзаментаційної сесії бакалаврів (21, 23, 31, 33 групи) 2021-2022 н.р.
Розклад заліково-екзаментаційної сесії студентів 11, 13, 51, 53 груп 2021-2022 н.р.
Розклад заліково-екзаментаційної сесії бакалаврів (41,43,47 групи) 2021-2022 н.р.
Розклад заліково-екзаментаційної сесії магістрантів (61,63 групи) 2021-2022 н.р.
Розклад занять зимової сесії 2021-2022 ІІ,ІІІ курси (групи 23, 31, 33)
Розклад атестації магістрантів 2021-2022 рр.
Розклад занять зимової сесії 2021-2022 н. р. 4 курс (41,43,47 групи)
Розклад занять зимової сесії 2021-2022 61,63 групи (магістратура)
Розклад занять зимової сесії 2021-2022 І курс (групи 11,13, 51, 53)
Наскрізна програма практики 012 Дошкільна освіта (магістр)
Розклад занять літньої сесії 2020-2021 н.р. (1, 2, 3, 5 курси)
Розклад підсумкової атестації бакалаврів 2020-2021 н.р.
Тематика курсових робіт для студентів спеціальності 013 Початкова освіта 2021 р.
Розклад занять для 48 групи (05.04.2021 - 24.04.2021)
Методичні рекомендації до написання курсових робіт (ОП Початкова освіта)
Тематика курсових робіт для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта 2021
Розклад занять весняної сесії студентів 41, 43, 45, 47 груп 2020-2021 н.р.
Розклад проведення заліково-екземенаційних сесій у ІІ семестрі 2020-2021 рр.
Розклад занять зимової сесії 2020-2021 (І-V курси)
Розклад підсумкової атестації магістрантів 2020-2021 рр.
Розклад занять зимової сесії 2020-2021 (45, 47 групи)
Розклад занять зимової сесії 2020-2021 (6 курс)
Розклад занять літньої сесії 2019-2020 (1 курс)
Розклад занять літньої сесії 2019-2020 (2 курс)
Розклад занятьлітньої сесії 2019-2020 (3 курс)
Розклад занять літньої сесії 2019-2020 (5 курс)
012 Дошкільна освіта. Магістратура
012 Дошкільна освіта. Бакалаврат
013 Початкова освіта. Бакалаврат
013 Початкова освіта. Магістратура
014 Середня освіта (Музичне мистецтво). Бакалаврат
023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація. Бакалаврат
025 Музичне мистецтво. Бакалаврат
025 Музичне мистецтво. Магістратура
Аналіз опитування здобувачів щодо принципів академічної доброчесності
Опитування здобувачів щодо принципів академічної доброчесності
Аналіз результатів онлайн-опитування випускників щодо якості ОП "Дошкільна освіта"
Опитування студентів щодо якості ОП Початкова освіта
Аналіз результатів опитування студентів щодо якості ОП Початкова освіта
Опитування студентів спеціальності 013 Початкова освіта щодо якості навчання
Аналіз результатів опитування студентів 013 Початкова освіта щодо якості навчання
Аналіз результатів опитування студентів ОП 012 Дошкільна освіта щодо якості навчання
Опитування про якість викладання дисциплін 013 Початкова освіта
Опитування про якість викладання дисциплін 012 Дошкільна освіта
Опитування студентів спеціальності 013 Початкова освіта (ОС магістр) щодо дисциплін вільного вибору
На факультеті дошкільної, початкової освіти і мистецтв організована «Електронна скринька довіри», на яку кожен може повідомити інформацію, яка вплине на покращення забезпечення якості освітнього процесу.
Усі повідомлення буде розглянуто. Адміністрація факультету гарантує повну конфіденційність.
"Скринька довіри" також розташована біля розкладу занять на факультеті.
Психологічна служба університету
Електронний науковий журнал «NEW INCEPTION»
Student's vocal band UNIVERSITY
Відділ міжнародних зв'язків університету