Інститут, де готують творчу особистість педагога-інженера
Навчально-науковий інститут професійної освіти та технологій – єдиний у Чернігівській області, де готують фахівців інженерно-педагогічного профілю. Свою історію факультет починає з 1970 року, коли на фізичному факультеті було відкрито спеціальність «загальнотехнічні дисципліни та фізика». У 1974 році був здійснений перший випуск учителів за цим фахом. Офіційне відкриття факультету загальнотехнічних дисциплін відбулося у 1982 році. У червні 1995 року з’явилась нова назва – «Індустріально-педагогічний факультет», до 2022 року називався «Технологічний факультет», нині – «Навчально-науковий інститут професійної освіти та технологій».
Сьогодні ННІ забезпечує підготовку фахівців освітнього ступеня «бакалавр» з таких спеціальностей :
014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології), інформатика:
– автосправа;
– графічний дизайн
– дизайн одягу
015.36 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
015.37 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка с/г продукції та харчові технології)
015.38 Професійна освіта (Транспорт)
015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
205 Лісове господарство
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
073 Менеджмент (Диджитал-менеджмент та ресторанний бізнес)
Також ННІ забезпечує підготовку фахівців освітнього ступеня «магістр» з таких спеціальностей:
014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології):
– автосправа
– графічний дизайн
– дизайн одягу
015.37 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)
015.38 Професійна освіта (Транспорт)
Працює аспірантура за спеціальністю 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології).
ННІ підтримує наукові зв’язки і постійно співпрацює з провідними науково-дослідними установами та вищими навчальними закладами України. Серед них: Національна академія педагогічних наук України, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Національна академія біоресурсів і природокористування України, Уманський державний педагогічний університет імені П.Г. Тичини, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. Викладачі факультету плідно співпрацюють з закордонними навчальними та науковими інститутами: Вища школа педагогіки і адміністрації імені Мешка І (Польща), Латвійський університет біорерусрів та технологій (Латвія).
В ННІ регулярно проводяться всеукраїнські та регіональні конференції, семінари, видається «Вісник ЧНПУ імені Т.Г.Шевченка. Серія «Педагогічні науки», включений до переліку видань в яких можуть друкуватись результати дисертаційних досліджень науковців.
Навчально-виховний процес забезпечують чотири кафедри, де працюють висококваліфіковані співробітники, 82% з них мають ступені кандидатів та докторів наук:
- загальнотехнічних дисциплін та креслення;
- технологічної освіти та інформатики;
- педагогіки, психології і методики технологічної освіти;
- професійної освіти та безпеки життєдіяльності;
За час існування ННІ, підготовлено близько 4000 спеціалістів, переважна більшість яких працює в установах галузі освіти. 36 випускників факультету стали науковцями і працюють у вищих навчальних закладах України та за кордоном. Серед випускників ННІ: вчителі-відмінники освіти, директори та засновники автошкіл, підприємці, інженери, модельєри та дизайнери, актори, журналісти, професійні фотографи, фахівці державних установ та органів місцевого самоврядування, співробітники силових структур тощо.
В основу підготовки висококваліфікованих спеціалістів ННІ покладає фундаментальну освіту з технічних і психолого-педагогічних наук, яка сприяє їх інтелектуальному розвитку, формуванню технологічної культури і творчого потенціалу. Значна увага в Інституті приділяється практичній підготовці студентів, формуванню їх технічних та педагогічних умінь і навичок.
Підсумкова атестація бакалаврів (заочна форма навчання)
Розклад занять ІІ семестр (денна форма навчання)
Зимова заліково - екзаменаційна сесія 1-5 курс, денна форма навчання
Розклад підсумкової атестації 6 курсу (денна форма навчання)
Розклад заліково-екзаменаційної сесії 6 курс (денна форма навчання)
Розклад зимової сесії 1-3 курсу (заочна форма навчання)
Розклад підсумкової атестації 6 курсу (заочна форма навчання)
Розклад заочників 4,5,6 курс зимова сесія
Розклад настановчої сесії 1 курсу (заочна форма навчання)
Розклад літної сесії 5 курсу (заочна форма навчання)
Розклад літної сесії 4 курсу (заочна форма навчання)
Розклад літної сесії 1-3 курсу (заочна форма навчання)
015.37 Професійна освіта (АВПСГП та ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ). Бакалавр
015.37 Професійна освіта (АВПСГП та ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ). Магістр
014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Магістр
015.38.Професійна освіта (Транспорт). Бакалавр
015.38 Професiйна освiта (транспорт). Магiстр
Матеріальна база ОПП "Професійна освіта (Харчові технології)"
Фото ОПП "Професійна освіта (Харчові технології)"
Відомості про самооцінювання ОП 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
Самоаналіз бакалавр_середня освіта
Самоаналіз бакалавр_середня освіта
Фотографії аудиторій технологічного факультету
Навчальний план_середня освіта_бакалавр_дфн
Навчальний план_середня освіта_бакалавр_дфн _СТН
Навчальний план_середня освіта_бакалавр_зфн
Навчальний план_середня освіта_бакалавр_зфн _СТН
Навчальний план. Середня освіта (Трудове навчання та технології). Магістратура. заочна
Навчальний план. Середня освіта (Трудове навчання та технології). Магістратура.
015.37 Професійна освіта (Харчові технології)
Загальні технології харчової промисловості
Іноземна мова за професійним спрямуванням
Методологічні засади професійної освіти
Науково-практичні засади харчових технологій
Основи інженерно-педагогічної творчості
Процеси та апарати харчових виробництв
Технологічне обладнання харчової галузі
Технологія продуктів функціонального призначення
Експлуатація та ремонт електроінструменту, електропобутової техніки
014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
Силлабус_Різання металів, верстати та інструменти
Силлабус_ Текстильне матеріалознавство
Силлабус_ Технологія швейного виробництва
Силлабус_ Гідравліка і теплотехніка
Силлабус_ Обладнання швейної промисловості
Силлабус_ Механічна обробка деревини
Силлабус_ Технологія виготовлення поясних виробів
Силлабус_ Механічна обробка металів
Силлабус_ Технологія виготовлення плечових виробів
Силлабус_Основи комп'ютерної графіки
Силлабус_ Основи радіоелектроніки
Силлабус_ Вікова фізіологія і гігієна
Силлабус_ Технічна творчість учнів
Силлабус_ Основи харчових технологій
Силлабус_ Художня обробка матеріалів
Силлабус_ Конструювання швейних виробів
Силлабус_ Основи веб-технологій
Силлабус_ Експлуатація та ремонт електроінструменту, електропобутової техніки
Силлабус_ Спеціальне малювання
015.38 Професійна освіта (Транспорт)
Методологічні засади професійної освіти
Іноземна мова за професійним спрямуванням
Практикум з електромонтажних робіт
Двигуни автомобільного і місцевого транспорту
Експлуатація транспортних машин
Основи надійності і довговічності транспортних машин
015.37 Професійна освіта (АВПСГП та ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ) Магістратура 2022
Syllabus_Актуальні проблеми сучасної педагогіки_22
Syllabus_Інноваційні технології у ресторанному господарстві_22
Syllabus_Метди контролю харчових виробництв_22
Syllabus_Моделювання технологвчних процесів харчових виробництв_22
Syllabus_Оздоровче та дієтичне харчування_22
Syllabus_Охорона праці в галузі_22
Syllabus_Психологія професійного спілкування_22
Syllabus_Ремонт та експлуатація електропобутової техніки_22
Syllabus_Сучасні технології аграрного виробництва_22
Syllabus_Теорія і методика профорієнтаційної роботи_22
015.38 Професійна освіта (Транспорт)
Профорієнтація та методика проф роботи
Будова й експлуатація автомобіля
Курсова Проектування і розрахунок автотранспортних підпр
Психологія професійного спілкування
Проектування і розрахунок автотранспортних підприємств
Різання матеріалів, верстати та інструменти
015.37 Професійна освіта (АВПСГП та ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ) Магістратура 2021
Актуальні проблеми сучасної педагогіки Syllabus
Інтелектуальна власність Syllabus
Методи контролю харчових виробництв Syllabus
Моделювання технологічних процесів харчових виробництв Syllabus
Організація послуг харчування Syllabus
Охорона праці в галузі Syllabus
Профорієнтація та методика профорієнтаційної роботи Syllabus
Психологія професійного спілкування Syllabus
Сільськогосподарські машини Syllabus
Сучасні технології аграрного виробництва Syllabus
Технологія оздоровчого та дієтичного харчування Syllabus
Курсова робота з організації послуг харчування Syllabus
Курсовий проєкт з організації послуг харчування Syllabus
Будова й експлуатація автомобілів
Технічне обслуговування, діагностика та ремонт автомобілів
Проектування і розрахунок автотранспортних підприємств
Конструювання швейних виробів складної форми
Скринька довіри ↓
РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ЯКОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (перехід за посиланням на Facebook)
Якість освітнього процесу студентів технологічного факультету
Скринька довіри для студентів технологічного факультету
Анкетування виявлення насильства і конфліктів серед учасників освітнього процесу