1. Розвиток обдарованості молодших школярів (Коновальчук М.В.)
2. Поетичний театр «Словотвір» (Васюта О. П.)
3. Музика у житті дитини (Вергунова В.С.)
4. Англійська мова для повсякденного спілкування (рівень А1 – А1+) (Конотоп О.С.)
5. Основи мовленнєвого етикету (Нікітіна Н. П.)
1. Англійська мова для повсякденного спілкування (рівень А1– А1+) (Конотоп О.С.)
2. Сольний спів (Прищепа О. П.)
3. Інструментальне музикування Прищепа О. П.)
4. Хоровий клас (Кондратенко І. А.)
5. Вокальний ансамбль (Кондратенко І. А.)
6. Практична граматика англійської мови (Конотоп О.С.)
7. Програмування в Python (Цибко Г. Ю.)
1. Хоровий клас (Кондратенко І. А.)
2. Основи образотворчої грамотності (Силко Є. М.)
3. Інструментальне музикування (Прищепа О. П.)
4. Сольний спів (Прищепа О. П.)
5. Вокальний ансамбль (Кондратенко І. А.)
6. Ігродизайн і технології дизайн-діяльності (Жлудько В.М.)
7. Методика формування графічної компетентності учнів початкової школи (Янко Н. О.)
8. Стратегії і тактики успішної міжкультурної комунікації (Конотоп О.С.)
9. Дитяча анімація та поліхудожній розвиток дітей (Силко Р. М.)
10. Основи театральної творчості і сценографії (Жлудько В.М.)
11. Технологія підбору мелодії та створення акомпанементу (Грицун Ю.М.)
12. Англійська мова для повсякденного спілкування (рівень А2 – А2+) (Конотоп О.С.)
1. Англійська мова для повсякденного спілкування (рівень А2 – А2+) (Конотоп О.С.)
2. Інструментальне музикування (Прищепа О. П.)
3. Рисунок, живопис, кольорознавство (Жлудько В.М.)
4. Сольний спів (Прищепа О. П.)
5. Інформаційно-комунікаційні технології (Стрілецька Н. М.)
1. Англійська мова для повсякденного спілкування (В1) (Максак І.В.)
3. Хоровий клас (Кондратенко І. А.)
4. Сольний спів (Прищепа О. П.)
5. Основи арт-терапії (Силко Р. М.)
6. Інструментальне музикування (Прищепа О. П.)
7. Вокальний ансамбль (Кондратенко І. А.)
8. Комп’ютерні мережі та інтернет (Стрілецька Н. М.)
9. Родинне виховання: щаслива дитина – щасливий дім (Скорик Т. В.)
11. Лінгвокраїнознавство (Велика Британія, США) (Кміть О. В.)
1. Комп’ютерні мережі та інтернет (Стрілецька Н. М.)
2. Хоровий клас (Кондратенко І. А.)
3. Вокальний ансамбль (Кондратенко І. А.)
4. Інструментальне музикування (Прищепа О. П.)
5. Основи музичної терапії (Вергунова В.С.)
6. Сольний спів (Прищепа О. П.)
7. Вокально-хоровий практикум (Власова О.Б.)
8. Діагностика труднощів у навчанні та їх подолання (Носко Ю. М.)
9. Body Percussion для навчання та релаксу (Вергунова В.С.)
10. Світове музичне мистецтво 20-21 століття (Солдатенко О. І.)
11. Родинне виховання: щаслива дитина – щасливий дім (Скорик Т. В.)
12. Англійська мова для повсякденного спілкування (рівень В1) (Максак І.В.)
13. Методика організації дозвіллєвої діяльності дітей (Огієнко Д.П.)
14. Методика формування стилістичної вправності мовлення учнів початкової школи (Янко Н. О.)
1. Контроль та оцінювання в початковій школі (Запорожченко Т. П.)
2. Корекція відхилень у поведінці дітей (Кисла О. Ф.)
3. Актуальні проблеми початкової мовно-літературної освіти в НУШ (Барнич О. В.)
4. Українознавство (Дорошок Н.А.)
5. Актуальні питання сучасного українського правопису (Райська Л. Г.)
6. Хоровий клас (Кондратенко І. А.)
7. Вокальний ансамбль (Кондратенко І. А.)
8. Інструментальне музикування (Прищепа О. П.)
9. Англійська мова для педагогів (Михайленко О.В.)
10. Сольний спів (Прищепа О. П.)
11. Організація дитячої музично-театралізованої діяльності (Власова О. Б.)
12. Сучасне музичне мистецтво України (Солдатенко О. І.)
13. Методика навчання молодших школярів іншомовного спілкування в умовах НУШ (Кміть О.В.)
14. Сучасні технології у системі спеціальної та інклюзивної освіти (Носко Ю. М.)
1. Організація освітнього процесу в ГПД (Міненок А. О.)
2. Інструментальне музикування (Прищепа О. П.)
3. Хоровий клас (Кондратенко І. А.)
4. Методика організації дитячих свят (Власова О.Б.)
5. Сольний спів (Прищепа О. П.)
7. Вокальний ансамбль (Кондратенко І. А.)
8. Методика навчання молодших школярів іншомовного спілкування в умовах НУШ (Кміть О.В.)
9. Економічна теорія (Левківський В.М.)
11. Основи політології та соціології (Дорошок Н.А.)
12. Методика роботи сімейного вихователя (Огієнко Д. П.)
13. Формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи (Мамчич О. Б.)
Актуальні проблеми сімейної педагогіки Скорик Т.В.
Англійська мова для педагогів Мірошник І.В.
Лексикологія сучасної англійської мови Кміть О.В.
Неформальна математика для молодших школярів Музиченко С.В.
Основи менеджменту та маркетингу Мех Л.М.
Основи тренінгової діяльності Коновальчук М. В.
Педагогічна риторика Сазонова О.В.
Програмування в Python Цибко Г.Ю.
Створення та адміністрування дистанційних освітніх ресурсів Костюченко А.О.
Англійська мова для академічного спілкування Кміть О.В.
Комп’ютерна безпека та захист інформаційних ресурсів Костюченко А.О.
Музейна педагогіка в умовах НУШ Силко Є. М.
Нейропсихологія дитячого віку Буковська В.А.
Основи академічної доброчесності Лілік О.О.
Основи лінгвістичної культури сучасного вчителя початкової школи Мамчич О.Б.
Профілактика булінгу та кібербулінгу в дитячому середовищі Кисла О.Ф.
Психологічні аспекти сексології Буковська О.О.
Розвиток емоційного інтелекту та навичок ненасильницького спілкування Скорик Т.В.
Стилістика сучасної англійської мови Кміть О.В.
Web-технології та Web-дизайн Горошко Ю. В.
Body Precussion для навчання та релаксу Вергунова В.С.
Актуальні питання методики навчання інформатичної освітньої галузі Стрілецька Н. М.
Ділова англійська мова Мірошник І.В
Інноваційні освітні технології в курсі лінгводисциплін Мамчич О. Б.
Основи підручникотворення у початковій освіті Кисла О. Ф.
Сучасні інформаційні технології в освіті і науці Стрілецька Н. М.
Сучасні технології навчання іноземних мов і культур у початковій школі Кміть О.В.