Вибіркові дисципліни. 013 Початкова освіта на базі ПЗСО (денна форма навчання) 2020
Вибіркові дисципліни. 013 Початкова освіта на базі ПЗСО (заочна форма навчання) 2020
Вибіркові дисципліни. 013 Початкова освіта на основі диплому МС (денна форма навчання) 2020
Вибіркові дисципліни. 013 Початкова освіта на основі диплому МС (заочна форма навчання) 2020
013 Початкова освіта. Бакалавр на базі ПЗСО (денна форма навчання) 2020
013 Початкова освіта. Бакалавр на базі ПЗСО (заочна форма навчання) 2020
013 Початкова освіта. Бакалавр на основі диплому МС (денна форма навчання) 2020
013 Початкова освіта. Бакалавр на основі диплому МС (заочна форма навчання) 2020
ЗП Українська мова (за професійним спрямуванням)
ЗП Історія держави і права України
ЗП Сучасні інформаційні технології навчання
ЗП Безпека життєдіальності, цивільний захист та охорона праці
ПП Психологія загальна та вікова
ПП Основи педагогіки зі вступом до спеціальності
ПП Теорія та методика виховання
ПП Основи педагогічних досліджень
ПП Педагогічні технології в початковій освіта
ПП Організація і управління в початковій школі
ПП Основи природознавства та суспільствознавства
ПП Основи інформатики з методикою навчання інформатичної освітньої галузі
ПП Сучасна українська мова з практикумом
ПП Практика усного і писемного мовлення (Іноземна мова)
ПП Методика навчання української мови
ПП Дитяча література з методикою навчання
ПП Методика навчання іноземної мови
ПП Методика навчання математичної освітньої галузі
ПП Методика навчання природничої освітньої галузі
ПП Методика навчання соціальної і здоров'язбережувальні освітньої галузі
ПП Теорія та методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі
ПП Фізична культура з методикою начання фізкультурної освітньої галузі
ПП Основи технологічної освіти з методикою начання технологійчної освітньої галузі
ПП Основи мистецької грамотності з методикою навчання мистецької освітньої галузі
ПП Діловодство в початковій школі
ПП Основи культури і техніки мовлення
ПП Валеологія та основи медичних знань
ПП Основи інтеграції освітніх галузей в початковій школі
ПП Демократичні основи організації освітнього процесу в початковій школі
ПП Інноваційна діяльність в умовах інклюзивного навчання учнів в початковій школі
ПП Навчальна практика (польова)
ПП Навчальна практика (позакласна та позашкільна)
ПП Навчальна практика (в дитячих таборах)
ПП Навчальна практика (в І класах)
ПП Навчальна практика (педагогічна)
ЗП Українська мова (за професійним спрямуванням)
ЗП Історія держави і права України
ЗП Сучасні інформаційні технології навчання
ЗП Безпека життєдіальності, цивільний захист та охорона праці
ПП Психологія загальна та вікова
ПП Основи педагогіки зі вступом до спеціальності
ПП Теорія та методика виховання
ПП Основи педагогічних досліджень
ПП Педагогічні технології в початковій школі
ПП Організація і управління в початковій освіті
ПП Основи природознавства та суспільствознавства
ПП Основи інформатики з методикою навчання інформатичної освітньої галузі
ПП Сучасна українська мова з практикумом
ПП Практика усного і писемного мовлення (Іноземна мова)
ПП Методика навчання української мови
ПП Дитяча література з методикою навчання
ПП Методика навчання іноземної мови
ПП Методика навчання математичної освітньої галузі
ПП Методика навчання природничої освітньої галузі
ПП Методика навчання соціальної і здоров'язбережувальні освітньої галузі
ПП Теорія та методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі
ПП Фізична культура з методикою навчання фізкультурної освітньої галузі
ПП Основи технологічної освіти з методикою начання технологічної освітньої галузі
ПП Основи мистецької грамотності з методикою навчання мистецької освітньої галузі
ПП Діловодство в початковій школі
ПП Основи культури і техніки мовлення
ПП Валеологія та основи медичних знань
ПП Основи інтеграції освітніх галузей в початковій школі
ПП Демократичні основи організації освітнього процесу в початковій школі
ПП Інноваційна діяльність в умовах інклюзивного навчання учнів в початковій школі
ПП Навчальна практика (польова)
ПП Навчальна практика (позакласна та позашкільна)
ПП Навчальна практика (в дитячих таборах)
ПП Навчальна практика (в І класах)
Розвиток обдарованості молодших школярів
Англійська мова для повсякденного спілкування (рівень А1 – А1+)
Програмування в Python Сольний спів
Практична граматика англійської мови Основи сімейної економіки
Комп’ютерна графіка та мультимедіа Основи образотворчої грамотності Ігродизайн і технології дизайн-діяльності
Практична граматика англійської мови
Методика формування графічної компетентності учнів початкової школи
Стратегії і тактики успішної міжкультурної комунікації
Дитяча анімація та поліхудожній розвиток дітей
Основи театральної творчості і сценографії
Технологія підбору мелодії та створення акомпанементу
Англійська мова для повсякденного спілкування (рівень А2 – А2+)
Організація проектно-дослідницької діяльності учнів еколого-природничого спрямування
Рисунок, живопис, кольорознавство Інформаційно-комунікаційні технології
Англійська мова для повсякденного спілкування (В1)
Родинне виховання: щаслива дитина – щасливий дім
Лінгвокраїнознавство (Велика Британія, США) Основи музичної терапії Вокально-хоровий практикум
Діагностика труднощів у навчанні та їх подолання
Body Percussion для навчання та релаксу
Комп'ютерні мережі та інтернет
Світове музичне мистецтво 20-21 століття Методика організації дозвіллєвої діяльності дітей
Методика формування стилістичної вправності мовлення учнів початкової школи
Лінгвокраїнознавство (Канада, Австралія)
Бази даних та інформаційні системи
Контроль та оцінювання в початковій школі
Корекція відхилень у поведінці дітей
Актуальні проблеми початкової мовно-літературної освіти в НУШ
Методика навчання молодших школярів іншомовного спілкування в умовах НУШ
Організація дитячої музично-театралізованої діяльності
Сучасне музичне мистецтво України
Методика організації дитячих свят
Методика роботи сімейного вихователя
Актуальні питання сучасного українського правопису
Основи політології та соціології
Організація освітнього процесу в ГПД
Сучасні технології у ситемі спеціальної та інклюзивної освіти
Формування лінгвістичної компетентності майбутніх вчителів початкової школи